Nejde spát

Podle kalendáře končí horké léto 2015. Bylo hodně vos a teď je hodně komárů. Nejde spát. Co děláte, když nemůžete spát?

Co jste kdy dělali, když jste nemohli spát?
U mně se to různě vyvíjelo. Pamatuju si, kdysi dávno, jsem nadávala. Zlostně jsem se obracela ze strany na stranu ...

Taky jsem chodila kouřit. To vůbec nepomáhá!!!

Taky jsem zkoušela meditovat a dodnes zkouším vizualizovat. Ze začátku mně to baví, pak už taky tolik ne, zvlášť když začíná svítat, jako třeba včera ráno ... ti komáři!!

Ale , co mi pomáhá, ne usnout - protože meduňkový čaj takhle rychle nezabírá, ale co mi pomáhá se později ráno probudit s příjemnou náladou po pár hodinách spánku, je přijmout situaci. "Dnes v noci je to prostě jinak "... a tak to pozoruji a to mne naladí na pohupující se skořápku, jsem někde mezi, nespím, nebdím, jsem, a až bude potřeba, tak se úplně probudím ...

Občas plácnu komára, ale mé tělo odpočívá, není napnuté zlobou a nervozitou z nevyspání, odevzdala jsem to. A pak nějak usnu a probudím se s dobrou náladou a až večer s větší únavou přijde vzpomínka na probdělou noc. 

Příčinou může být cokoliv - malé dítě, zdravotní potíže, starosti ... znám to. Nechte to být, jenom buďte, přijměte to a ve volné chvíli si představujte něco příjemného, na co normálně nemáte čas .... třeba nový den :-) 

Půjdu zkusit spát. Ach ti komáři. Ach to horko. Přeji krásný den :-) 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Skrytá identita

Rozporuplnost ...

Cesty vlakem